Blogger Layouts

hakikat vs hakiki = ???

salam weyyy~
ermmm,,agak terasa sama,,
terasa apa barangkali ya??
sebenarnya terasa kehilangan
kehilangan tempat mengadu
tempat ketawa
tempat mengada
tempat bermanja
tempat segala tempat yang aku ada
mana sedeh pown :/
terasa ja,,
sebenarnya agak kecewa la kan
BFF=SS
siapakah dye nie??
hanya owg tertentu ja taw,,
dekat second fb aku ada tertera
'aku doakan semoga hang bahagia'
actuall status tu untk 'ss' laa
sedehnya(!)
aku dah tadak tempat mngadu,,
dulu kalau ad papa,,
msty baagy taw dye,,
dye amek berat sal aku
dye selalu ad bila aku perlu,,
dye saje yg memahami
tetapy 
dia dah ada pengganti aku,,
yang jaoh lebeyh baik dari aku
lebeyh segala galanya
aku harap hang bahagia dngan pasangan hang
yang kedua lak,,
adek angkat=satu2nya nya adek lelaki aku
sedehkan,,
post wall yg 
'ak harap hang bahagia'
tu untuk dye,,
aku tlis dkat
first acc fb
selama aku kenal dngan dye,,
dye baek sgt,,
hampa nk taw dak dye ka
jgn malu2 dngan dye,,
kita dah mcm adek beradik
ada papa kongsi dngan adek
>nanges<
okeyy la kan,,
mse cuti ritu dye yg dokk tman aku
dye chat dngan ak smpai larut malam/pagy
yela boyf tak on9 kn 
so dye ja yg ak chat
hampa nk taw dakkk
dulu kami penah kta kt eshah
'kwan nik lebeyh care dari nik'
so eshah marah kamy
dye kta
'law nik dngar msty kecik haty'
owg yg kamy mksodkan tu 
'adek angkt kamy lahhh'
tapy eshah tataw
mse dingin dngan nik,,
dye ada
dye segala punya stereo yg ada
yg dokk dngar masalah prob aku
tapy skg
dye tgah bahagia la kodd a.k.a
bercinta
ermmm,,
mana terasa pown
biarlah,,
akak dah takmaw kacau hidop adek
sbb akak nak adek hepy
sperti yg adek nak kn,,
adek selalu merungut kan
yg adek sngle,,
now otw taken
msty adek hepy,,
akak pown tumpang hepy
adek maaflah
tady akak tak eply chat adek
lepas akak twu suma tu,,
akak bkan ap,,
ak jusz nk belajar susah bila tade adek
lepas akak update status 'bahagia tu'
adek teruih antar chat dkat akak kn
adek tnya kenapa??
akak diam ja,,
akak wat tataw ja chat adek
akak wat cm tade chat ja
sbnarnya.....................................................
tape la adek,,
akak okeyy ja,,
pullstop yg byk tu bia akak je yg taw kayyy
tapy akak akan egt kata2 adek tady
adek kta 'adek ad kak yg comey'
tu last pujian dari adek,,
ayt tu biarlah akak semat jady kenangan
now akak hnya ad abgg nik
abg nik ja
akak try utk cter segala prob masalah
dekat dye,,
selama nie akak tak penah cter kt dye,,
sbb akak segan
tapy ad gak bnda yg 'penting' 
akak gtaw dye,,
akak penah gtaw adek kn,,
sbb akak takot kehilangan dye,,
lepasniee,,
hidop akak dngan abg nikk ja
tadak dah bff n adek yg dokk dngar 
segala 
mengadu
manja
ketawa
gembira
segala yg terpendam
lepas nie 
aku dah kesorangan
tiada pendengar
yg memahami
yg mengerti
yg setia
aku hidop sendirian
lepas sorang sorang pegi jaoh dari hidop aku,,kawan rapat,,bff,adek,,sahabat,,kembar,,
'senyumam'=sa,,kawan gembira,,abang,,sumanya,,satu persatu mngatur langkah
untuk tnggalkan aku,,suma yg akrab dngan aku tu lelaki,,seriusly aku lebeyh selesa
kawan dngan lelaky dari prmpuan sbb lelaky jaoh memahami dah tahu kehendak ak,,
tapy aku kena redha suma tu hanya tnggal habuk yg dtiup angin,,
aku bersendirian tiada teman,,nescaya aku akan sentiasa ad untk hampa jika hampa
memerlukan aku :')  ada dan selalu ada
>tapy tak mungkin hampa akn cari aku<
aku harus terima kenyataan walaupun perit utk dtelan,,itulah hakikat dan hakiki
lepas nie,,aku nak berdiam seketika,,nak balut luka yg lara dhaty sunyi,,

 *copypaste from IM
kakak ? jgn laa mcm ny . adk sedih dh ny . adk perlukan akaa. kalau akaa takda . adk tak sempurna. adk nak aka terus ada untk adk . kalau aka ada masalah . adk pendengarnya . adk bkn nak busy layan awek jaa . adek tetap ambk taw pasal aka . adk tak buley tgok kak sedih . sebak sangat . perit sgtt bg adk . akaa jgn la tinggaikan adk 

0 comments: